Miért kell a fejlesztés, a fejlődés!

Mivel az autógyárak is folyamatosan fejlesztik technikáikat, ezért azoknak, akik a gépjárműjavítással illetve a javításhoz tartozó beszállítással foglalkoznak, fejlődniük szükséges!

Így van ez a részecskeszűrő tisztítással is! Mivel a részecskeszűrők, DPF-ek is egyre bonyolultabb és egyre érzékenyebb műszerek, ezért a hozzátartozó részecskeszűrő, DPF tisztító gép és kapcsolódó technológiaiis egyre bonyolultabb, precízebb és összetettebb. Ennek példáját láthatjuk a mellékelt képen is. A tisztítása alanya egy Opel Vivaro 1.6 biturbo gépjármű, amelynek az egész kipufogógáz kezelő rendszere egybeépített, így a hossza 2700 mm.  Mit is rejt ez a rendszer? Az első elem, amivel a diesel kipufogó gáz találkozik, az a diesel oxidációs katalizátor (DOC). Majd következik a részecskeszűrő (DPF), s ezután következik a szelektív katalitikus reaktor (SCR). S még itt, a végén van egy záró tisztító katalizátor (Slip DOC). Mindennek a gyűjtő neve SCRT-rendszer! És mindez így egyben tisztítandó, nem vágható, nem oldható. Mindebből adódóan fejlődnie kell a tisztításnak is, de leginkább a részecskeszűrő, DPF tisztító gépnek!

Nem állunk meg a fejlődésben. Az új gépünkkel ezeket az összetett rendszereket is tudjuk tisztítani! Egyben!